تاريخ امروز : 01 / 06 / 1396

بازنشسته ارجمند
شما می توانید با در دست داشتن کارت ملی و یا کارت منزلت با ارائه نسخه پزشک و فاکتور معتبر در نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور از کمک هزینه عصا، عینک و سمعک به مبلغ کل 3/750/000 ریال ( سال جاری ) بهره مند گردید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل ثبت و پرداخت با پیامک اطلاع رسانی می گردد.

توضيحات :

* بازنشستگاني مي توانند از اين سامانه استفاده کنند که پرونده بازنشستگي آنها قطعي و جاري بوده و در آخرين ماه پرداخت حقوق، مبلغ بيمه  تکميلي را پرداخت کرده باشند.

* سقف پرداخت کمک هزينه براي عينک، عصا و سمعک جمعا تا مبلغ  3,750,000  ريال برای یک بار و در سقف سال جاری و به شرح جدول ذیل تعيين شده است :


موضوع هزينه شمول سقف قابل پرداخت - ريال
عينک (طبي) بازنشسته 1,000,000
عصا   بازنشسته يا همسر 250,000
سمعک بازنشسته 2,500,000
جمع   3,750,000

* پس از درج اطلاعات مربوط به متقاضي ( بازنشسته يا همسر وي ) و اطلاعات فاکتور در سايت، جهت بررسي و پرداخت ( كه هر 15 روز يكبار و از طريق شماره حساب بازنشسته انجام مي شود ) لازم است مدارک زير (حسب مورد) تحويل شود:
  • اصل فاكتور كه داراي تاريخ معتبر  ( در محدوده تاريخي مذکور ) و در سربرگ معتبر با ذكر نشاني و ممهور به مهر و شماره تلفن فروشگاه ( در مورد سمعک  شركتهاي مجاز به فعاليت در حوزه تجهيزات پزشكي  ) و همچنین نام و نام خانوادگی بازنشسته باشد (بدون خط خوردگي).
  • در مورد هزینه سمعک فقط فاکتورهای بعد از تاریخ 09 / 10 / 1391 مورد قبول است
  • گواهي پزشك متخصص چشم يا اپتومتريست مبني بر تعيين نمره چشم و نياز به عينك.
  • دستور کتبی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی جهت خريد سمعک برای بازنشسته.
        توضيح: درج شماره تلفن ثابت ( با ذکر کد شهرستان ) يا تلفن همراه بازنشسته در کليه مدارک فوق الذكر الزامي است.
ورود به سامانه

آدرس ساختمان مرکزي : تهران - خيابان دکتر فاطمي - ميدان جهاد شماره 55 ، تلفن 88954405 (15 خط) ، فکس : 88963602 ، کد پستي : 1414771118
کليه حقوق اين وب سايت متعلق به سازمان بازنشستگي کشوري بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
Designed & Developed by : Behvar Design & Engineering Co